Festivalsommer

Plutselig ble det festivalsommer i år også.

Først ble det Roskilde igjen (min tiende siden 2003!)

<3

På en måte er det akkurat det samme som det pleide å være. Jeg er litt mindre flink til å være oppe til soloppgang (eller litt mindre opptatt av å presse meg selv til det), og litt gladere i å ta livet med ro, men gjør det noe, da? Jeg fikk drukket lunken Tuborg og kald mojito, spilt Kubb og Besserwisser, sunget høyt og tissa på gjerdet. Roskilde i mitt hjerte!

Og sannelig viser det seg ikke at jeg plutselig skal på Øya i år også... Og på Edinburgh Fringe! (Kort fortalt har jeg bursdag om sommeren og verdens beste ektemann.)

Sommeren er den beste årstiden, helt uten konkurranse, og jeg trenger å bruke den for å lade opp til resten av året i Norge som jeg synes er for kaldt og mørkt. Nei, jeg lar meg ikke sjarmere av høstfarger som liksom skal være så fine.

Hva er vel bedre, da, enn å sørge for å innta store mengder kultur sammen med fine folk?

Jeg fant ikke noen spesielt kule bilder fra tidligere turer til Edinburgh (annet enn veldig mange bilder tatt inne på World of Illusions), så her er det beste jeg fant. Men stol på meg, den byen er flott, og i alle fall den kulturfestivalen deres!

Northing happened

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa