2014

Noen synes nyttårsforsetter er teite, og jeg er enig i at 1. januar ikke er en mer spesiell dag enn en hvilken som helst annen. Dog hjelper det kanskje at vi er flere som starter en livsstilsendring samtidig? Du som har fulgt denne bloggen en stund vet at jeg har hatt stor suksess med mange nyttårsløfter, inkludert 366 Instax-bilder, 20 bøker på et år og i alle fall ett av fjorårets forsetter... La oss oppsummere 2013. Forsettene mine var:

Løpe 2013 kilometer inkludert en maraton: check. Endte på 2077 kilometer, og det var inkludert ett par null-uker.

Bli flinkere til å smøre matpakke: halv-check. Her har jeg vært flink i perioder, men det er fortsatt lett å ty til Deli deLuca om jeg har penger på konto, kjøkkenet mitt er rotete og jeg har sovet for lenge.

Bli venner med videomediet og poste 12 videoer på bloggen: Nei. Men jeg har postet noen videoer på Vine og Instagram, da. Baby Steps.

I år skal jeg:

* Gå i spagaten

* Klare å ta pull-ups

* Løpe en ny maraton (og perse, helst)

* Synge og danse mer

* Ta en ny tatovering

* (Kanskje) bli blond igjen, for første gang på mangemangemange år. Dette tør jeg ikke love. Men jeg har en ambisjon. Jeg er altså naturlig kommuneblond, selv om nesten alle kjenner meg som brunette.

* Bli flinkere til å holde kontakten med bra folk, også selv om de har barn/ikke bor i Oslo/ikke er på Facebook

Kommentarer

  1. Nyttårsforsetter er bare tull og tøys etter min mening

    SvarSlett
    Svar
    1. Det må du selvsagt gjerne mene, men selv har jeg nådd mange gode mål nettopp ved hjelp av nyttårsløfter tidligere, derfor blir jeg inspirert, og ser ingen grunn til å slutte når det funker for meg :-)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa