Verdens beste jobb

En av jobbene mine er at jeg er instruktør for barn som går på teater som fritidsaktivitet. I en av disse gruppene, som jeg instruerer sammen med en kollega, har vi fått i oppgave å lage et improvisert stykke basert på to bilder av Edvard Munch. Disse:

Regnvær på Karl Johan

Barn mot eventyrskogen
Dermed har jeg og kollegaen min, basert på en idémyldring med elevene, laget et grovmanus som er en slags mashup av Labyrinth, Peter Pan, Narnia, Dollhouse, Buffy, Alice i Eventyrland, Hobbiten og Den hemmelige hagen. Dette får jeg altså betalt for. Jeg vet. Jeg er heldig.



OK, dette er et totalt irrelevant klipp fra The Secret Garden (feil filmversjon også, se heller den fra '49 eller den fra '93) MEN HALLO COLIN FIRTH I 1987-UTGAVE:

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa