...Og jeg klarte dette også!

Mitt siste nyttårsforsett for 2012, i tillegg til å ta 366 Instax Mini-bilder og skrive 100 blogginnlegg, var å lese 20 bøker. Et resirkulert forsett fra året før, da jeg endte på 19. Så, hvordan gikk det?




(Bildene er klikkbare.) Jepp, jeg leste ferdig 20 bøker, og i tillegg brukte jeg lang tid på å karre meg gjennom noe sånt som halve «Berlin Alexanderplatz» som til slutt ble for tung for meg. Jeg vet at 20 bøker på et år er småtteri for mange av dere, men for meg er det akkurat passe. Av bøkene over her var «Født til å løpe» den største skuffelsen, mens «Just Kids» var årets fineste.

Oppdatert: Jeg har faktisk glemt å skrive opp en bok, fordi jeg kvittet meg med den da jeg var ferdig (jeg leste den ut på en lang reise). Det var denne. Med andre ord leste jeg 21 bøker!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa