Et bilde om dagen #20

Neida, jeg har ikke gitt opp. Derimot har scanneren (egentlig den dumme Windows-PCen som scanneren er koblet til) vært litt ute av spill, og så har jeg vært litt ute av spill. Men det ække over før den feite dama synger, så her får du første del av de bildene som ligger i vinduskarmen akkurat nå, flere kommer om ikke så lenge, og før vi vet ordet av det har vi sett 366 bilder fra livet mitt. (Jeg skal forresten på jule- og nyttårsferie og får ikke scannet de siste 15 bildene før jeg er hjemme igjen 5. januar. Mer om det senere.)

298-306
307-315

Kommentarer

  1. så god den ideen var! tror nesten det er noe jeg må ta med inn i prosjektet mitt jeg:) fab!!! hvordan funker det forresten, tar du med insta eller? Mvh Renate

    www.thegrandproject.blogspot.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Jeg tar dem med et analogt kamera, Fuji Instax Mini. Bildene kommer ut som fysiske «polaroid»bilder, og så teipet jeg dem sammen og skanner dem.

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa