Adventskalender luke 24

Årets adventskalender er, etter avstemning på bloggen, 24 innlegg med morsomme og fine ting jeg har funnet på Internett. Noen av innleggene kan inneholde lenker til produkter du kan kjøpe. Ingen av innleggene er sponset!

GOD JUL alle sammen! Nå er jeg på den andre siden av jorda, og har det varmt og godt. Jeg håper du også har det fint der hvor du er. Takk for god respons på adventskalenderen. Den har blitt laget med god hjelp av blant annet Pinterest, StumbleUpon og The Bored Button.

Helt til slutt, fordi jeg er en sucker for julestemning og fordi jeg nettopp har tilbrakt snøksogtjue timer på fly, får dere denne supercheesy reklameflashmoben:

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa