En sånn by jeg vil bo i

Hei, Internett! Siden sist vi snakket har jeg vært på hemmelig festival, helt alene fulgt to barn (som jeg er tante til) til og gjennom Dyreparken i Kristiansand, samt vært på sommerhusferie i Danmark med svigers og den store klanen til svigerfar. Da jeg kom tilbake, var huset jeg bor i blitt mange hakk vakrere: 


Blokka vår er blitt dekorert av den chilenske gatekunstneren Inti i samarbeid med Foreningen for Urban Samtidskunst. Jeg er stolt av å bo i et hus som bidrar til å gjøre byen mer interessant å se på, og jeg håper mange flere gårdeiere og sameier vil hjelpe til å tilrettelegge for flott gatekunst som dette. Flotte, fargerike Tøyen har i alle fall blitt litt mer flott og fargerikt denne sommeren. Fornøyd.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa