Egenreklame!

Det er travle dager for meg for tiden, og egentlig har det handlet om jul siden september. I år har jeg regi på én juleforestilling — Jakten på juleskurken på Lillestrøm Kultursenter, og jeg er skuespiller i en annen — Larry og julenissen på Folkets Hus på Strømmen.

I dag oppdaget jeg at noen av de søte dansejentene i førstnevnte forestilling har laget en backstage-blogg fra produksjonen, hihi. Jeg liker ungdommen nå til dags, jeg.

Uansett, hvis du har barn eller føler deg litt barnslig så bør du ile til disse to flotte forestillingene. Billetter til Juleskurken her og til Larry her.

Etter jul, derimot, vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til med unntak av enkelte faste undervisningstimer. Derfor, hvis du kjenner noen som trenger en skuespiller, regissør, instruktør, dramalærer eller kursholder, så rop høyt! CV'en min ligger her. Frilanserlivet, tjohei!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa