Byporten shopping-FAIL!

Av en eller annen grunn mottar jeg Byporten shoppings nyhetsbrev (tror jeg har meldt meg på i forbindelse med en konkurranse en gang), og i dag satte jeg faktisk helt bokstavelig talt lunsjen i halsen da jeg leste følgende:

«Førstkommende lørdag arrangerer vi juleølsmaking i regi av Ølakademiet her på Byporten. Dette er et lukket arrangement med begrenset antall plasser. Ønsker du å delta må du melde din interesse, slik at du kan motta en personlig invitasjon fra oss. Dette er primært et tilbud til våre mannlige kunder, da døtre i alle aldre har det travelt med å handle farsdagsgaver denne dagen, men førstemann-til-mølla-prinsippet gjelder uavhengig av kjønn.  For mer informasjon om arrangementet og påmelding se vedlegg.
Med vennlig hilsen oss på Byporten Shopping»

(Min utheving.)

Så... Dette er et tilbud som er åpent for begge kjønn, men... Hvada? Vi vil helst bare ha menn? Kvinner er vel ikke så interessert i øl likevel? Kvinner eeelsker jo som vi vet shopping, shopping, shopping? Vi lager dette tilbudet så kvinner i alle aldre kan ta med mannfolka sine til shoppingsenteret og bruke kredittkortet deres en helt time? Hvorfor er det nødvendig å spesifisere at ølsmaking er «primært» for menn, Byporten? Jeg har jo lyst på juleøl. Men nå er jeg bare sur.

Kommentarer

  1. Oooog hvorfor får ikke fedrene noen farsdagsgaver fra sønnene sine i dette scenariet?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa