Nyttårsløfter

Jeg skal begynne å innse hvor glad jeg er i folk før det er for sent. Jeg skal ikke snakke uten å tenke, men heller ikke tenke uten å snakke. I 2009 skal jeg leve og elske som aldri før. Og jeg skal sortere alt husholdningsavfall samvittighetsfullt.

Jeg vet at man ikke starter med nye, blanke ark hver 1. januar. Men det er fint å tenke sånn. 2008 har vært det året med mest forandring hittill i livet mitt. Det startet så uendelig, uendelig trist, og sluttet med ny kjærlighet og fremtidsoptimisme.

2009 skal bli fullt av teater og kyss og grønne parker og øl. Det skal starte med fyrverkeri og gledestårer og en hånd i min, og fortsette med musikk og dans og møter og barnelatter. Nyttårsløfte: jeg skal la det skje, og ta vare på det.

Godt nyttår!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa