Hurra for meg som fyller mitt år

Ja, altså, ikke meg, da, men bloggen! Strengt tatt var det i går den hadde bursdag, men da var jeg ute i Den Virkelige Verden, gitt...

Oppdateringsfrekvensen har ikke vært den beste i det siste, og dessuten har lesertallene falt ned i en liten bølgedal. Men hvis du er en av dem som stadig følger meg, så vit at jeg setter umåtelig stor pris på nettopp deg! Og særlig hvis du er en av dem som kommenterer i blant:)

208 innlegg har blitt publisert så langt, og selv om det kanskje går noen dager mellom hver gang jeg får inspirasjon til et nytt innlegg, har jeg ikke tenkt å gi meg med det første. Mannemenna, FrP, kultursnobbene og pengemenneskene skal helt sikkert bli utsatt for mer usaklig hets fra en u-studert, trassig og sinna liten prinsesse.

Kommentarer

  1. Sender deg ei virtuell sjokoladekake - hurra for deg og bloggen din!

    SvarSlett
  2. Gratulerer!!! og fortsatt god videre blogging. Jeg håper ikke du gir deg med det første. :)

    SvarSlett
  3. Stå på. Du er jo en av mine viktigste inspiratorer. Men jeg har merket meg at frekvensen har dalt siden påske. Er det båtlivet som blir prioritert?

    SvarSlett
  4. Gratulerer med blogg-bursdag. Som hittils hemmelig, men svært så fast, leser utlyser jeg mitt nærvær. Så vet du at leserskaren gikk opp med en - hvertfall den ikke-hemmelige.

    Du har en nydelig, reflektert, underholdende og spennende blogg. Og jeg gleder meg stadig over dine godt tenkte tanker..

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg sitter og oppdaterer meg her, og måtte jo kommentere dette.
    (Blogglesing er ikke høyeste prioritet om dagen, men jeg kommer sterkere tilbake.. )

    Du er blant favorittene - stå på, takk for mange gode innlegg, jeg kommer til å henge med!

    SvarSlett
  6. sen gratulasjon fra meg :)

    208 på ett år tror jeg er temmelig nøyaktig samme frekvens som jeg selv hadde.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa